Nejčastější dotazy k produktům
V čem je bambus tak skvělý?
Na Zipster, jsme opravdovými zastánci bambusu a věříme, že je to opravdu ta nejlepší volba pro vaše děťátko. Má tolik vlastností, že je dokonalou volbou:
Je velmi měkký. Pokud nesouhlasíte, pošleme vám peníze zpět.
Je to termoregulační, což znamená, že může vaše dítě udržet v teple nebo chladu.
Je hypoalergenní, takže je ideální pro děti s citlivou pokožkou.
Je udržitelný, což znamená, že nezatěžujeme planetu více, než je nutné.
Jak se starám o svůj Zipster oblečení?
Vzhledem k choulostivosti bambusu je oblečení Zipsters určeno k praní ve studené vodě a sušení v bubnové sušičce na nízkou teplotu. Upozorňujeme, že bambus je přírodní vlákno a je choulostivý, proto by se měl prát odděleně od předmětů, které by ho mohly poškodit, jako jsou ručníky, kování nebo suché zipy. Pro co nejdelší nošení je můžete prát naruby a sušit na lince, pokud je to možné.
Jakou velikost si mám koupit?
Používáme standardní velikosti, abyste nemuseli trávit zbytečný čas hledáním ve velikostních tabulkách. Informace o velikostech naleznete na každé stránce našeho produktu, ale pokud si stále nejste jisti, obraťte se na náš zákaznický servis na adrese info@zipsterbaby.com.
Jak mohu použít slevový kód?
Pokud máte slevový kód a chcete jej použít, jednoduše přidejte požadované produkty do košíku a přejděte k pokladně. Po shrnutí objednávky se zobrazí možnost "Přidat slevový kód". Zde jednoduše zadejte svůj slevový kód a celková objednávka se odpovídajícím způsobem aktualizuje. Pokud budete mít s použitím slevového kódu problémy, kontaktujte nás prosím na adrese info@zipsterbaby.com.
Upozorňujeme, že na jeden nákup můžete použít pouze jeden slevový kód.
Otázky týkající se přepravy
Jak funguje doručení?
Úplné informace o nákladech na doručení a pravidlech doručování naleznete zde. zde.
Mohu své zboží vrátit?
Pokud chcete výrobek vrátit nebo vyměnit, podívejte se na naše vrácení zboží. zde.
Vezměte prosím na vědomí, že poštovné za vrácení zboží nehradíme.
Všechny položky musí být vráceny nové, nepoužité a v původním obalu.
Vrácené zboží, které nesplňuje naše zásady, nemusí být přijato a bude zasláno zpět zákazníkovi.
Ujistěte se prosím, že jste získali doklad o poštovném pro váš vrácený balíček.
Zboží nebo objednávky, které chcete vrátit, by nám měly být zaslány zpět do 14 dnů od odeslání objednávky.
Po přijetí do našeho skladu jsou vrácené položky zpracovány do 10 pracovních dnů.
Pokud je váš výrobek poškozený nebo nesprávný, kontaktujte prosím náš tým péče o zákazníky, který vám dále poradí, jak toto zboží vrátit.
Nápověda! V mé objednávce bylo něco špatně nebo poškozené.
Pokud jste obdrželi poškozené nebo nesprávné zboží, je nám to moc líto!
Jednoduše kontaktujte náš tým zákaznické podpory na adrese info@zipsterbaby.com s fotografií poškození nebo nesprávně dodaného produktu a číslem vaší objednávky a my se vám ozveme s řešením.
Musím platit dovozní daně?
Naše zboží zasíláme z Nizozemska nebo Velké Británie (v závislosti na vaší poloze), takže ve většině případů nebudete muset platit žádné celní poplatky. Pokud adresa dodání spadá do oblasti, kde se poplatky platí, je jejich zaplacení na zákazníkovi.